.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
*تحقق "جهش تولید" در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران*
نگارش و تدوین : روابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران

شمال نیوز: سال ۹۹ در شرایطی آغاز شد که رهبر معظم انقلاب فرمان ضرورت جهش تولید را در قالب نامگذاری سال جدید، صادر کردند و این مهم نیز تنها با همدلی، دغدغه مندی و هدفگذاری مدیران و تلاش کارگران شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران محقق می شد.

اعضای هیات مدیره و کارگران زحمتکش این مجموعه با استفاده از تمام توانمندی خود و همراهی ایجاد شده توسط شرکت آینده پویا، هوشمندانه تلاش کردند تا به افق ترسیم شده در بزرگترین مجموعه تولیدی استان دست یابند.

به لطف خداوند منان و تلاش کارکنان این مجموعه چندین رکورد در چند ماه جاری در این مجموعه شکسته شد ؛ ازجمله ركورد توليدی که در ماه آبان به دست آمد در ماه آذر نيز ادامه داشت و مجموعه صنایع چوب و کاغذ مازندران موفق شد به میزان تولید 11 هزار و 181 تن برسد ضمن اینکه به رکورد فروش 9 هزار و 556 تن کاغذ دست یافت كه در دوسال اخیر بی سابقه بوده است .

 

ناتوانی دولت برای سرپا نگهداشتن صنایع چوب و کاغذ مازندران

 

گفتنی است مجموع میزان تولید و فروش طی ماههای آبان و آذر به رقمی معادل 95% هفت ماهه اول سالجاری رسید و تولید آذرماه سالجاری در مقایسه با تولید دوره مشابه سال قبل 280% رشد داشته است که مصداق جهش تولید مورد نظر مقام معظم رهبری است.

شایان ذکر است این دستاوردها در دو حوزه تولید و فروش در شرایطی حاصل شد که کشور تحت شدید ترین تحریم های ظالمانه بود و مشکل فقدان نقدینگی لازم نیز اجرای بسیاری از طرح های توسعه را با دشواری همراه کرد .

 

اما بازگشت پرقدرت شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران که با حمایت تیم با انگیزه ، بدون حاشیه و توانمند هیات مدیره و کارکنان مجموعه ، بسوی افق های روشن فردا بود ، نشان از همدلی کلیه مجموعه های شرکت برای دستیابی به موفقیتی کم نظیر بود .

 

امید است با همکاری و همدلی کارکنان این مجموعه تا پایان سالجاری برگ زرین دیگری بر تارک آسمان پر افتخار شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران نقش بندد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.